دلم غمگین غمگین است...!

دلم غمگین غمگین است در این کومه،در این زندان

در این غوغای خاموشی در این جشن فراموشی

 در این دنیای بی مهر و کم آغوشی

 دلم ترسیده و تنگ است

 دلم ترسیده از آه پر از درد پدرهامان

 و از چشم پر از اشک تمام مادر ها

 دلم آشوب آشوب است

 دلم سرد و تنم بی روح بی روح است

 نمی خواهم، نمی خواهم دگر این زندگانی را و دل را

 نگاهم خیره بر بالا به دنبال نگاهی ساده می گردد

و می بینم، و می بینم هوای گریه دارد آسمان هم پای چشمانم

می روم آرام،گونه ام خیس است

آسمان می بارد امشب بر من و بر گریه هایم سخت…!



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت19:29---24 آبان 1391
بابا تو که اینقدر متنهای قشنگ داری خب توی وبلاگ خودمونم بزار. راستی اگه تمت و بزاری رو وبلاگ خودمون میترکونه
پاسخ:...............اونوقت میرسلیمی فیلترمون میکنه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,ساعت | 15:14 نویسنده | ღZAHRAღ |